Cumartesi, Nisan 21

1.GÜN

Çok yorucu ve güzel bir gündü.
Sevgili Patlak'ım beni ne kadar sevdiğini tüm gün kanıtladı.
On saatlik alışveriş sırasında her istediğimi yaptı.
Beni bol bol güldürdü.
Şu anda sadece son bombasını anlatabilecek kadar enerjim var.

Mekan:Patlak'ın halasının evinin olduğunu tahmin ettiğimiz sokaklar
Oyuncular:Tükenmiş Çatlak ve Patlak, onların imdadına yetişen kardeş, taksici amca
Çatlak ve Patlak'ı Bağdat Caddesi'nden alan kardeş Patlak'ı halasının evine bırakmak ister. Fakat Patlak hala evini bir türlü bulamaz. Bir sokak adı bir okul adı sayıklayıp durur. Çatlak ve kardeşi apartmanları gösterip gösterip "bu mu?" diye sorar. Patlak bilemez, bilemez, bilemez. Hatta "Bırakın beni burada. Ben yürüyerek yolu biliyorum. Arabayla bulamıyorum." falan der. Sonunda kardeş bir taksiciyi durdurur. "Abi bir adres sorucam" der. Herkes Patlak'a bakar. "ŞEY HALAMIN EVİNİ ARIYORUZ DA" cevabı gelir.
Canım benim şimdi halanı arıycam sana hani şu boyuna takılan içinde adres telefon yazılan şeyler var ya, kaybolursa diye çocukların boynuna asılan. Onlardan hazırlasın bu gece bi zahmet. E bunun yarını var, ondan sonrası var...
Dip Not:Patlak'ın zorla aldırdığı eteğe ilk yorum babamdan geldi. "Pomak kızlarına benzedin"
 
posted by çatlak at 22:53, |

2 Comments:

"


efem , ikinci,üçüncü ve dahi dördüncü günü bekliyoruz :)

yoğunluktan ,yorgunluktan yazamıyoruz anlaşılan :)
hayır sinir etti şimdi.. bi kendime geliyim yazıcam