Salı, Nisan 24

@ist.



hayır eve geldim bi bakayım dedim..
bana kuçu benzetmesi yapan canım çatlağım kendini kaybettiği anları unutmuş olsa gerek...

gün bir:
- ayyyyyyyyyyy saray'a girelim bi tavukgöğsü yicem..
- ayyyyyyy dideeeeeeeeeem şunlara bak .. ( herhangi bi ayakkabı reyonu )
- ayyyyyyyyyyyy şunları da denicem ben..
- diidem.. baksana bi nasıl olmuş ( deneme yanılma durumları )

gün iki:
- saray'da tavukgöğsü yiyelim.. ayyy.
- hiiiiiiii şunlara baaak ( ne reyonu olduğunu söylemek istemem an itibarıyle :)
- bi baksana be oldu mu buuuu....

tabiii...
çatlağın sevgili kardeşinin düğünü için elbise arandı.. ve de bulundu.. muhteşem bişey ama tabiikisi de kendisi elbet ona da bi kulp takacaktır... bi tarafına bi bahane uydurup o elbiseden de nefret edecektir eninde sonunda...

amaaaaa..
hakkını yiyemem..
gece vakti sarhoş halimde kıçını kaldırıp derdimi dinlemeye koşmuş.. balkonda soğuktan kıçı donarken birasını sigarasını içmiş ve son derece mühim:) hallerime tanıklık etmiştir...
gerçi ertesi gün bu bünye tam anlamıyla şapa oturmuştur.. ve çatlağım ona da ortak olmuştur ve de olacaktır...

ama..
bu her gün tavukgöğsü yediği gerçeğini değiştirmiyo.. o ayrııı....
 
posted by patlak at 21:13, |

4 Comments:

  At 24 Nisan 2007 22:17 Anonymous Adsız said:
yeni mekan ayırlı uurlu olsun .
.........................
biri
iki kişiye aşık olurmu ?
olur
karşılığını bulabilirmi aşkların ?
hayır
biri tek başına kalırmı ?
kalır
napar ?
birini gömer derine daha derine
birini uçurtmanın kuyruuna bağlar
uçurur
daha yükseğe
kalakalır
elinde iple
elinde toprak izleriyle
ee sonra
yok sonrası
akşam olunca
uçurtmanın ipini bi aaca bağlar
gider evine uyur
sabah uçurtmayı bulurmu bulamazmı
onuda kendine sor
  At 24 Nisan 2007 22:30 Anonymous Adsız said:
iyi görmedim seni joe dostum...
aşk meşk bu gece neler ifade eder bi bilsen..
  At 24 Nisan 2007 22:38 Anonymous Adsız said:
aşk meşk yok ben gayet iiim uykum var uyucam
Ohooooo sen bu satırları daha yazmadan ben o elsiseden nefret ettim bile. Şimdi boş bir mezar arıyorum onu pançik pinçik yapıp gömmek için.