Cumartesi, Aralık 1

Siz kim, ben kim ayol? Hıh....

Biz burada bi arkadaş edinsek, bi bir yerlere gitsek etmediği laf kalmaz. "Aman bula bula onu mu buldun?" diye.
Kendisi kurdu takımı orda, o bar senin bu pizzacı benim gününü gün ediyor. Alın işte şimdi de Ankara'da. Bir de utanmadan arayıp arkadaşlarının söylediği lafları bana iletiyor. "Yok çatlayıp patlıycakmışım. Ben uzakmışım onlar yanındaymış..."Aaaaaaa. ben sizi hanfendülüğümle döverim beeeh.
Oysa ben seni nelere rağmen sevmiştim. Bak bu yazıyı buldum bu akşam benim gizli blogu okurken. Şubatta yazmışım. Oku da gör neler çektirmişsin bana:))

Canım Dediklerim Canımı Aldı
Ne olduğunu anlayamadan kendimi duvarın diğer tarafında saklanır buldum. Kapı açıldı önce kadının "kim o?" sesi sonra da köpeğin havlaması. Karanlık merdivenlerde nefesimi tutup, hışırtısızca merdivenleri inmeye çalıştım, yavaşlatılmış hareketlerde. Bu arada hain köpek kokumu almış olacak ki havlamasını şiddetlendirdi. Ya şimdi kadın onu salarsa ve köpek beni merdivenlerde yakalayıp, üstüme atlarsa? Kalbim küt küt çarparak bir hırsız gibi apartman kapısına yöneldim. Diafondan kadının sesi ortalığı inletti "Kim o? Kim o?" Bahçe kapısına giden yolu değil arka tarafa giden çimenleri tercih ettim. Arabaya varıp koltuğa oturduğumda çektiğim derin bir ohla kahkayı bastım. Ulan ya yakalansaydım?İşte bana bu cehennem azabını çektiren canım dediklerimdir. Aradım, biraları aldım, evine gittim. Güldürdüm, eğlendirdim. Tam ayakkabılarımı giydim, vedalaşacağız. Otamatik söndü. Bastığım düğme yan komşunun ziliydi. O ne yaptı? Drannnn diye kapıyı kapatıp, kaçtı. Beni olayda tek başıma bıraktı. Ne yapayım? Kadına "Arkadaşımdaydım ama ben yanlışlıkla zili çalınca o kapıyı kapadı" mı diyeyim? İnanır mı? Ne diyim, ne? Kaçtım. Sonrası malum, yukarıdaki gibi.Ya yakalansaydım. Allah bilir bütün apartman dışarılara çıkıp, beni hırsız pozisyonunda yakaldığında "tanımam" ayağına yatardı herhalde. Onun kim olduğunu söylememe gerek yok. O kafamı yarım ceviz bütüklüğünde şişiren kişidir işte. (Bakınız:Bana bunu kim neden nasıl yaptı?)ONDAN DA BU BEKLENİR ZATEN.Ve böylece bir dahaki bize gelişin için hain planlarımın tohumunu atmış oldun , haberin olsun. :))

Yerime göz dikenler, kankitoluk mertebesine yükselmek isteyenler, benim gibi katlanabilir misiniz bu kadının bu kadar işkencelerine?

Etiketler:

 
posted by çatlak at 23:26, |

1 Comments:

  At 2 Aralık 2007 18:05 Anonymous Adsız said:
hain köpek denilen hayvanın bir ayakkabıdan daha büyük olmadığının üstünde durmak isterim:))))