Çarşamba, Nisan 25

ben de karar alırım o zaman - by PATLAK

1. friday's olayı ile kesinlikle ve acilen ilgilenecek.

2. acıbademli ouzo fondip yapılmayacak.. üstüne cila niyetine muhtelif saçmalıklardan kaçınılacak..

3. çatlak'a istanbul'da karşıdan karşıya geçme dersleri verilecek.. verilmez ise arkamdan "ezileceksin" diye her bağırışında tanımamazlıktan gelinecek...

4. denediği her kıyafete "olmamış bu" denilecek.. yoksa eve gelip beğenmediğinde suçu size yükler..

5. yanında telefon görüşmesi yapılmayacak.. potansiyel risk taşır...

6. her güzel şey kötü biter hesabı kendisinin de bahsettiği üzere gülüp eğlendikten sonra "şimdi noolcak da ağlıcam" diye beklenecek ya da bol dua edilecek.. ( gerçi madem ben cehennem kütüğüyüm, bu işi kendisine havale ediyorum )

7. hemen yeni bir dövme yaptırılacak.. ( ama gerçekten hemen ) bu sefer anladım ki hayatımın anlamı bir cümle varmış birileri benden önce söylemiş tesadüfen; o kazınacak boş bulunan bi yere..

8. çatlak ile herhangi bi yere gidilecek.. mümkünse ıssız bi adada balık tutup yenilecek.. ölene kadar dertsiz tasasız yaşanacak... ya da iş kulelerinden falan atlanacak...

Etiketler:

 
posted by patlak at 19:56, |

3 Comments:

"yanında telefon görüşmesi yapılmayacak ,potansiyel risk taşır " mı :)
Vay be sadece beş gün önce ıssız adaya gidelim balık tutalım falan diyorsun. Bugün ise seni bırakıp dadaşlar diyarına gideyim diyorsun.Ben sana ne diyim şimdi?
  At 30 Nisan 2007 19:03 Anonymous Adsız said:
"pis" de...