Çarşamba, Haziran 27

Bu nasıl bir bilinç altı?



Sahne bir:Hala imzalamadığım sözleşme önümde patrona yalvarıyorum. "Nooolurusun, bak boş derslerimde de ana sınıfına girerim, her işi yaparım nooolur biraz daha zam yap." diye ağlarken uyanıyorum.


Sahne iki:Oğluşun her Allahın günü küçük banyodan getirip sinirimi attırdığı temizlik fırçası ile dişlerimi fırçalıyorum. Farkedince (ki bayağı uzun süre o pis fırçayla dişlerimi fırçalıyorum)camları sarsacak kuvvette bir çığlıkla adını çığırıyorum. Defalarca tükürüp, ağzımı yıkarken uyanıyorum.
Sahne 3:Yine okuldan bir arkadaş bi öyle bi böyle durup bize dekoltelerini gösteriyo. Biz de Patlak'la kahkahalar atıyoruz. Patlak'ın çınlayan kahkahasıyla uyanıyorum.
Bunlar bu saate kadar aklımda kalanlar. Her uyanışta "Allahım deliriyom mu ne?" deyip uykuya dalıyorum.Bir iki kez oğluşun seslenişiyle bir kez de üstümde gezen küçük bi böceğin gıdıklamasıyla uyanıyorum. Kan ter içinde sabahı ediyorum. Varsa bir rüya yorumcusu bu aralar bizim eve istiyorum.
 
posted by çatlak at 18:31, |

1 Comments:

  At 28 Haziran 2007 19:59 Anonymous Adsız said:
tamam ben gelirim.. nasıl olsa evi de biliyorum:)